17.9.2024

Pravidla pronájmu a provozní řád

Pronájem je provozován právnickou osobou:

MINDTRIX s.r.o., se sídlem: Senovážné náměstí 978/23, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha; IČ: 21685169, DIČ: CZ21685169; C 403854/MSPH Městský soud v Praze.

Informace k pronájmu, ceník, podmínky a provozní řád

Obsah

  • Celodenní pronájmy
  • Pronájmy na 6 hodin
  • Půldenní pronájmy
  • Hodinové pronájmy
  • Fakturace a platby
  • Osobní údaje – zpracování a ochrana
  • Rezervace
  • Catering 
  • Ubytování
  • Provozní řád

Celodenní pronájmy (max. 9 hodin)

Tyto pronájmy jsou vhodné pro akce, které trvají max. 6 hodin. Můžete je realizovat v čase ve kterém potřebujete. Po překročení deváté hodiny vám bude připočítána odpovídající hodinová sazba.

Rezervaci bez storno poplatku můžete zrušit do 3 pracovních dnů před dnem rezervovaného termínu, při zrušení v kratším čase platíte celou cenu své rezervace.

Cena: 3 700 Kč + DPH

Pronájmy na 6 hodin

Tyto pronájmy jsou vhodné pro akce, které trvají max. 6 hodin. Můžete je realizovat v čase ve kterém potřebujete. Po překročení šesté hodiny vám bude připočítána odpovídající hodinová sazba.

Rezervaci bez storno poplatku můžete zrušit do 3 pracovních dnů před dnem rezervovaného termínu, při zrušení v kratším čase platíte celou cenu své rezervace.

Cena: 2 700 Kč + DPH

Půldenní pronájmy (max. 4 hodiny)

Tyto pronájmy jsou vhodné pro akce, které trvají max. 4 hodiny. Dopolední půldenní akci je možné realizovat v čase od 8.00 do 13.00 hod. Odpolední půldenní akci je možné realizovat v pásmu od 13.30 hod. – 17.30 hod. Po překročení čtvrté hodiny vám bude připočítána odpovídající hodinová sazba.

Rezervaci bez storno poplatku můžete zrušit do 3 pracovních dnů před dnem rezervovaného termínu, při zrušení v kratším čase platíte celou cenu své rezervace.

Cena: 2 000 Kč + DPH

Hodinové pronájmy

Počítáme vždy první celou hodinu a dál po každých započatých 15-ti minutách.

Rezervaci bez storno poplatku můžete zrušit do 3 pracovních dnů před dnem rezervovaného termínu, při zrušení v kratším čase platíte celou cenu své rezervace.

Cena: 500 Kč + DPH

Fakturace a platby

S platností od 1.9.2024 jsou u všech zákazníků požadovány platby předem na základě faktury.

Pokud u nás máte v měsíci více akcí, budou všechny na jedné faktuře (nedomluvíme-li se předem jinak). Platba probíhá pouze bankovním převodem.

Osobní údaje – zpracování a ochrana

Na ochranu osobních údajů klademe velký důraz! Údaje zpracováváme a chráníme v souladu s aktuálními předpisy GDPR. Podrobné informace o tom, jak zpracováváme a chráníme osobní údaje, najdete na stránce https://mindtrix.cz/zasady-zpracovani-a-ochrany-osobnich-udaju/

Rezervace

Obsazenost místnosti vidíte v kalendáři. Pod ním je jednoduchý rezervační formulář, který vyplníte. Po rezervaci místnosti od nás čekejte do 24 hodin email s potvrzením rezervace. Když budete potřebovat svoji rezervaci změnit, dejte nám to vědět co nejdříve.

Rezervace místností přijímáme pouze písemně, nikoliv telefonicky nebo osobně. Je to proto, abychom předešli případné chybě v komunikaci.

V den vaší akce si vyzvednete na vrátnici klíče. Po skončení akce klíče na vrátnici odevzdáte. V přednáškové místnosti máte připravené jednorázové nádobí, čaj, kávu, nádobu na vodu. Obsluhujete se sami.

Catering

Přímo v budově je vynikající Bistro u Evičky, kde si můžete domluvit catering.

Ubytování

Přímo v budově je pěkná a čistá ubytovna.

Provozní řád

1.Obecná ustanovení

1.1 Tento provozní řád se vztahuje na užívání školící místnosti Mindtrix (dále jen „místnost“) k pronájmu.

1.2 Místnost slouží výhradně pro pořádání školení, workshopů, prezentací a jiných vzdělávacích akcí. Jakékoli jiné využití musí být předem schváleno pronajímatelem.

1.3 Nájemce je povinen seznámit se s tímto provozním řádem a zajistit, aby všichni účastníci dodržovali jeho ustanovení.

2.Podmínky pronájmu

2.1 Pronájem místnosti je možný na základě předchozí dohody a rezervace.

2.2 Doba pronájmu je předem stanovena a její prodloužení musí být dohodnuto s pronajímatelem.

3.Odpovědnost a povinnosti nájemce

3.1 V případě poškození zařízení nebo vybavení místnosti je nájemce povinen tuto skutečnost neprodleně nahlásit pronajímateli. Škodu hradí nájemce.

3.2 Nájemce není oprávněn provádět jakékoliv úpravy místnosti nebo instalovat zařízení bez souhlasu pronajímatele.

4.Provozní podmínky

4.1 Místnost je vybavena základním školícím vybavením (projektor, flipchart, Wi-Fi) a základním vybavením pro catering (kávovar, lednice, rychlovarná konvice).

4.2 Kapacita místnosti je stanovena na 16 osob.

4.3 Kouření v místnosti je zakázáno.

5.Ukončení pronájmu

5.1 Pronajímatel může jednostranně ukončit pronájem v případě závažného porušení provozního řádu.

6.Závěrečná ustanovení

6.1 Tento provozní řád nabývá platnosti 1.9.2024.

6.2 Pronajímatel si vyhrazuje právo provozní řád kdykoli upravit nebo doplnit.

 

V případě dotazů můžete kontaktovat Radku Loja na telefonu: 603 585 678, nebo e-mailu: radka.loja@gmail.com.